סימולציות לשיפור חווית שירות לקוחות
כיצד לגייס לקוח מאתגר?
באחד הכנסים בהם השתתפנו הגיעו אנשי מכירות מארה"ב ומברזיל לארץ, להשתתף בסדנת מכירות של תכנת ניהול לחברת התרופות דקסל פארמה
הסימולציות דנו בנושא 'מכירה ללקוח', ואנו שיחקנו מנהלי שיווק ומכירות, מטעם החברה הנפגשים עם אנשי מכירות לפגישה בה הם מציגים בפנינו תכנת ניהול חלופית לזו שהשתמשנו בה עד כה.
בסימולציה מולם, נתבקשנו לשאול שאלות מאתגרות, להעלות התנגדויות על המחיר ועל זמן הטמעת הנתונים למערכת, לבדוק בקיאות וידע, ולשים לב למיומנויות התקשורת שלהם.
היינו שלושה שחקנים וכל אחד מאיתנו יצא עם תחושת הצלחה בסימולציות שהוא חווה. עצם זה שאנשי המכירות הללו, יכלו לשמוע את חוות דעתנו ע"י משוב שאנו נתנו להם ע"פ הרגשתנו בסימולציה - תרמה להם המון.
הדיון שהיה לאחר הסימולציה סבב סביב מה שראינו ושמענו שקרה זה עתה, והצליח להעביר בצורה כה מוחשית את מה שיש לשמר ולשפר.
בסוף היום קיבלנו פידבק מעולה ממנהלי הכנס ומצוות ההכשרה.
אמרו לנו שעצם ההתנסות על "לקוח מדומה" הכינה את אנשי המכירות לגמרי למפגש האמיתי "לשטח".
סדנאות שישלבו סימולציות עם שחקנים, יסייעו באימון מכירה באמצעות תקשורת בינאישית מיטבית ולשיפור חוויית הלקוח.
הן ישדרגו את הסדנה לכדי חוויה לימודית ויעלו את הביטחון מול לקוחות בשטח.
.
אשת מכירות מגיעה לפגישה עם סמנכ"ל שיווק של חברת התרופות: